امداد سیار

آگوست 15, 2015 2:24 ب.ظ

در صورتي كه خودروي شما به علت نقص فني قابلیت حركت نداشته و يا حركت آن خطراتی را در پی داشته باشد، در هر زمان از شبانه‌روز و در سراسر كشور مي‌توانيد با تلفن‌ مركز امداد جاده‌ای خدمات پس از فروش شركت کاوه دیزل (دانش محور) تماس بگیرید تا امدادگران شركت در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشكل و راه‌اندازي خودروي شما کنند . تعميرات كليه خودروهاي توليدي شركت کاوه دیزل (دانش محور) در طي دوره گارانتي مشمول ضوابط گارانتي است و كليه نمايندگي‌هاي مجاز کاوه دیزل (دانش محور) موظف به پذيرش و تعمير این خودروها هستند.

روش ارائه خدمات

  • برای درخواست امداد سیار با مركز امداد جاده‌ای خدمات پس از فروش شركت کاوه دیزل (دانش محور) به شماره ۰۹۳۶۹۲۵۸۱۹۴ تماس بگیرید؛ پس از اعلام شماره شاسي خودرو و دیگر مشخصات مورد نیاز، هماهنگی‌های لازم برای ارسال امداد سیار از نزدیک‌ترین نمایندگی صورت می‌پذیرد.
  • پس از اتمام تعميرات، گزارش بازديد و تعمير خودرو را در صورتحساب خدمات‌رسانی سیار ملاحظه کنید؛ در صورت تأیید آن را امضا و يك نسخه از آن را از امدادگر دريافت کنید.
  • پس از انجام تعمیرات، همکاران ما در بخش نظرسنجی با شما تماس خواهند گرفت. خواهشمند است نظرات خود را درباره نحوه خدمت دریافت شده اعلام فرمایید .
  • در مواردي كه قطعات تعويض شده به حساب گارانتي باشند، قطعات تعويض شده متعلق به شركت کاوه دیزل (دانش محور) هستند و توسط امدادگر دريافت خواهند شد، در غیر این صورت، امدادگر موظف است داغی قطعات تعویض شده را به مشتری تحویل دهد و رسید دریافت کند.

مدارک مورد نیاز

مدارك شناسايي خودرو (کارت خودرو)